Pro tým HR předního dodavatele interiérových doplňků hledáme motivovaného a schopného HR Generalistu, který bude hrát klíčovou roli v naplňování strategických cílů v oblasti lidských zdrojů.  Tato pozice je dynamická a plná různorodých úkolů, které jsou klíčové pro efektivní fungování personálního oddělení. Společnost je stabilním perspektivním zaměstnavatelem, který je na trhu již 30 let.
  1. Správa docházky zaměstnanců:Zodpovědnost za sledování docházky všech kmenových a agenturních zaměstnanců v docházkovém systému a příprava výstupů a exportů pro měsíční zpracování mezd.
  2. Koordinace komunikačních kanálů ve firmě:Spoluvytváření komunikačních cest a metod ve firmě jako interní sdělení, inzerce, sociální média atd., s cílem udržovat efektivní komunikaci mezi zaměstnanci a vedením.
  3. Zastřešení Trainee programu:Řízení a koordinace programu pro nové zaměstnance (Trainee program), který má za cíl jejich efektivní začlenění do pracovního procesu a růst jejich profesních dovedností.
  4. Správa benefitů:Zodpovědnost za správu Cafeterie/Sodexho a dobíjení karet na obědy, a také správa dalších benefitů pro zaměstnance.
  5. Personální procesy:dohled na firemní postupy při náboru a adaptaci nových zaměstnanců, zajištění vstupních školení, agenda popisů práce a organigramů, agenda personálních předpisů
  6. Další úkoly:Zpracování přehledu o absenci zaměstnanců a implementace preventivních programů, role interního školitele a poradce v oblasti lidských zdrojů, spolupráce při realizaci certifikací závodu dle norem ISO, VDA, IATF, interní HSE, FES, aktivní zapojení při zavádění systému FES v HR, přehled o stávající legislativě v oblasti lidských zdrojů (Zákoník práce apod.), a správa uživatelského objednávkového systému.
Tato pozice je skvělou příležitostí pro kandidáta, který má zkušenosti v oblasti lidských zdrojů a chce se podílet na rozvoji a úspěchu společnosti.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ v oboru ekonomie, personalistika, andragogika nebo obdobně
  • Minimálně 3 roky praxe v HR, ideálně ve výrobní společnosti
  • Znalost HR procesů včetně náboru, on-boardingu, off-boardingu
  • Pojem o pracovním právu – ZP, personální agenda, zákon o zaměstnanosti
  • Zkušenost s přípravou ISO je výhodou
  • Pokročilá znalost MS Office, znalost SAP je výhodou
  • Znalost docházkového systému Saltech PowerKey je výhodou
  • Pokročilá znalost anglického jazyka
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Moderní a motivující pracovní prostředí
  • Možnost kariérního růstu
  • Půlroční bonusy
  • Pružnou pracovní dobu v rozmezí 8:00 - 16:30
  • Dotované stravování ve vlastní jídelně
  • Příspěvky na penzijní připojištění
  • Cafeteria systém
  • Multisport karta
  • 5 týdnů dovolené
  • Moderní pracovní prostředí 
  • Firemní akce
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Pardubice

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

50000 - 60000 Kč/měs.

Datum zadání:

8.5.2024

Podobné nabídky

Hledaní práce

Mzdová účetní ( M/Ž) 40- 50 000Kč SMART Automotive s.r.o. | Pardubice

/* Not affection functionality */